Ertinya: Dan katakanlah kepada wanita yang beriman: "Hendaklah mereka menahan pandangannya, dan memelihara faraj-nya, dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya, kecuali yang (biasa) nampak dari padanya. Dan hendaklah mereka menutupkan kain tudung ke dadanya .....

(Surah An Nur:31)


Selamat datang di kedai virtual D'Afifah Collections. Pesona pasti menawan dengan tudung knit/LYCRA/JC asli daripada Korea, di hiasi rekaan eksklusif manik-manik swaroski/diamond, menambah seri anggun pacaran cahaya kejelitaan muslimah. D'Afifah Collections menjual secara runcit dan borong tudung-tudung Annur, Nur Barakah dan Insyirah dari berbagai size, mulai dari M, L, XL, XXL dan oval.

Notis

Pihak D'Afifiah Collection ingin memaklumkan bahawa bagi memudahkan pihak kami menguruskan tempahan serta rekod pelanggan sentiasa dikemaskini maka semua blog, FB dan web Afifah Collection hanya sebagai bilik pamiran vitual, manakala proses tempahan dan pembelian akan dilakukan di stor vitual baru kami di http://afifahcollection.vstore.ca atau dengan klik pada butang tempahan diatas.

Di stor kami, semua tudung yang dipamirkan adalah mengikut stok simpanan semasa. Warna atau corak yang tiada di dalam stok tidak akan dipamirkan secara automatik.

Terimakasih.... jumpa disana

D'Afifah Collection sedang mencari pengilang atau pembekal yang sanggup membekalkan tudung full lycra saiz M,L,XL dan XXL warna CREAM kuantiti 1000 helai dengan pecahan saiz

M (pola Nur Barakah) atau L (pola AnNur Collection) - 500 helai
L (pola Nur Barakah) atau XL (pola AnNur Collection) - 300 helai
XL (pola Nur Barakah) atau XXL (pola AnNur Collection) - 200 helai

e-mailkan sebut harga ke yaya_mrsanip@yahoo.com atau bwc_coms@tm.net.my.

Jom sama-sama kita kongsi peluang.
|